7 תשובות
קלקסה
אני לא אופטימי ,את לא פה לידי :)
אני לא אופטימי ,את לא פה לידי :)
אי אפשר לדעת עדיין , המצב יכול להשתנות בכל רגע - לטובה או לרעה
אני חושבת שיהיה סגר :(
אממ מתחילים להיות חיסונים אז אי אפשר לדעת
לכי תדעי, אי אפשר להכנס למסקנות
עוד סגר
יהיה נראלי סגר :(
באותו הנושא: