8 תשובות
כן
זה סטיפס מה מצפה שיענו לך
כן אבל יש דברים שאפשר יהיה לשנות גם אחרי הצו הראשון
נכון.
כן
זה פרופיל ודפר שהם מאוד משפיעים
וראיון אישי טיפה פחות אבל גם
זה פרופיל ודפר שהם מאוד משפיעים
וראיון אישי טיפה פחות אבל גם
שואל השאלה:
אם אני רוצה להיות לוחם
יש לי סיבה להשקיע וללמוד לצו ראשון?
אם אני רוצה להיות לוחם
יש לי סיבה להשקיע וללמוד לצו ראשון?
אנונימי
תלוי איפה אתה רוצה, בעקרון לרוב דפ"ר ממוצע מספיק
מאוד אחי. רואים שאתה לא מבין... הרצון להיות לוחם בקרבי זו הסיבה הכי הגיונית להתכונן. אתם חייב ציון טוב בדפר ופורפיל גבוה.
באותו הנושא: