4 תשובות
^נכון. עדיף להמשיך הלאה אם הוא יתחרט אז שישלח
לא אוהב את האנשים עם התירוצים האלה לפרידות. נשמע לא כנה במיוחד שהוא יפרד בגלל שהוא עובר תקופה. אל תדברי איתו ובטח שלא לחזור לקשר של ידידות. הזמן אמור לעשות את שלו. אם את רוצה אתן לך טיפים איך להתמודד עם זה. אבל הבקשה העיקרית שלי למען השפיות שלך, למען הזמן שלך ולמען שתתקדמי הלאה - אל תחזרי אליו ובטח שלא קשר מיותר של ידידות כי זה יותר אסון אפילו מלחזור.
אז יש לך כוח למשחקי אגו? זה קשרים הכי גרועים שיש
שואל השאלה:
על האגו שלו לשלוח הוא לא יעשה
אנונימית