5 תשובות
את ממש מזכירה לי אותי, היא נפרדה ממני לפני כמה ימים והיינו ארבעה חודשים ביחד והיו לנו רגעים מדהימים והצלחתי אתמול לא לחשוב עליה למרות שזה היה קשה אבל היום קמתי בבוקר אחרי שחלמתי עליה ולא הפסקתי לחשוב עליה. גם לי קשה בלעדיה ואני רק מקווה שאולי היא תחזור ושהכל יהיה טוב
תקשיבי אל תחזרי אליו את תצליחי להתגבר עליו ואם את תחזרי הוא לאט לאט ישבור לך את הלב יותר ויותר ועדיף לך כבר למצוא מישהו שכן אוהב אותך
תני לי לצטט את הגיבורה של כולנו.. אלזה "let it go let it go
אנונימי
באותו הנושא: