15 תשובות
כן למה שהם לא יתחתנו הם בני אדם לכל דבר
קודם כל זה תלוי לי יש אח עם אוטיזם והוא בתפקוד גבוהה הוא לא מדבר רק צועק ועושה מלא באלגן, אני אישית לא חושבת שהוא אי פעם יתחתן זה באמת תלוי מה התפקוד של כל אחד
למה שלא נתחתן?
כן, אבל תלוי בתפקוד, כמובן שאנשים בתפקוד גבוה מתחתנים, אבל כאלה שבתפקוד נמוך יותר אני לא חושבת ... לדוגמא בן דוד של בתפקוד בינוני נמוך והוא לא יכול להתחתן, ואל תעשו מינוסים, זה נכון, איך כאלה שבתפקוד נמוך ושלא מדברים יתחתנו?
כן, זה אפשרי
אנונימית את מדברת שטויות
אני אוטיסט ויש לי הרבה חברים ובת זוג שאני גר איתה
זה שנתקלת באנשים רעים לא אומר שכולם כאלה
לפחות 90% מהאוטיסטים לא יתחתנו , לא יצליחו למצוא מישהו שלא יפסול אותם על הסף
יש כאלה שכן מצליחים להכיר בני זוג אבל זה מאוד נדיר
אנונימית
מאיפה הסטטיסטיקה? כי קל להמציא מספרים, אבל מה המקור מידע שלך?
מה כן תשאלו את עצמכם אם הייתם מתחתנים עם אוטיסט בתפקוד גבוה , אתם לא הייתם מסוגלים לצאת עם מישהו שנושא את ההגדרה הזאת ברגע שהייתם שומעים שהוא מאובחן כאוטיסט אתם הייתם קמים ובורחים כמו 99% מהאנשים אל תנסו לצאת פה יפי נפש ..
אתם בקושי מוכנים להכיר אוטיסטים כחברים או ידידים .
גם אני אוטיסטית בת 20 פלוס ואני יודעת שאני בחיים לא אתחתן כי כל מי שישמע על האבחנה שלי יברח אני לא אשלה את עצמי שזה אפשרי .
אנונימית
כן