6 תשובות
אין בזה שום דבר רע או מביך שתדעי
לא כל דבר מביך ובטח שלא ללכת עם מטריה
ואם זה ממש מפריע תשאלי אותה אם מי שמסיע אותה יכול להסיע אותך גם
אוטובוס או שאם יש גשם מה הבעיה של החברה לקחת אותך איתה
שואל השאלה:
זה מביך אחושרמוטה מביך וגם יש לי חרדה חברתית אז בכלל
אנונימית
אני לא מבינה מה מביך ללכת עם מטריה
גם אם תצטרכי ללכת עם מטריה זה לא מביך ואין בזה שום דבר רע או מביך