10 תשובות
לחזור לדבר איתו
שואל השאלה:
אבל איך
רשמתי שאני רןצה שזה יבוא ממנו גם הסברתי למה
אנונימית
אבל אם את תחכי ותחכי הוא יחשוב שאת לא רוצה איתו קשר ויתרחק, תנסי גם להתקרב אליו קצת
שואל השאלה:
איך??
אני מנסה להראות את זה כדי לקבל הודעה או משהו אבל הוא לא מבין
אנונימית
את חייבת לשלוח לו הודעה, אפילו סתם היי מה קורה, הוא לא מבין ובקרוב הוא כנראה יעבור הלאה
שואל השאלה:
מבינה אותך ב100%
אבל כאילו אני לא מסוגלת
בכל הזמן שהיינו עוד בקשר הורדתי מהאגו שלי 10000 פעם וכאילו אהי ממש מצפה שפעם אחת זה יבוא ממנו
אנונימית
כן אבל יש לזה דרך, עד כמה שזה נראה ממנו זה כבר לא יבוא, סתם תשלחי לו הודעה ותנסי לחזור איתו לקשר, שתהיו בקשר אל תשלחי לו הודעה ואז הוא כבר ירצה ויבין, גם שיחות, הוא עם הזמן יבין
שואל השאלה:
סבבה אני אולי באמת אנסה
תודה !
אנונימית
בכיף, אם את צריכה משהו תפני אליי אני כאן
שואל השאלה:
סבבה תןדה את מושלמת
אנונימית