10 תשובות
לא להתייחס
להתעלם מאחרים ולעשות דברים בקצב שלך
מה עושים?
מפסיקים לקחת ללב ולהקשיב למה שאחרים אומרים.
מאוד פשוט.
יש לך את האני מאמין של עצמך? זה הדרך שלך?
מעולה.
שכולם יקפצו.
תעשי מה שאת רוצה איך שאת רוצה באיזה קצב שאת רוצה.
שידברו, אם הם מדברים אז כנראה שהם מקנאים וזה מפריע להם בעין.
להתעלם, ליישר את הגב להרים את הראש ולהמשיך הלאה.
מפסיקים לקחת ללב ולהקשיב למה שאחרים אומרים.
מאוד פשוט.
יש לך את האני מאמין של עצמך? זה הדרך שלך?
מעולה.
שכולם יקפצו.
תעשי מה שאת רוצה איך שאת רוצה באיזה קצב שאת רוצה.
שידברו, אם הם מדברים אז כנראה שהם מקנאים וזה מפריע להם בעין.
להתעלם, ליישר את הגב להרים את הראש ולהמשיך הלאה.
שואל השאלה:
אבל זה כן פוגע באיזשהו מובן כי לכולם היה בני זוג וקטע וכזה ואני מרגישה חריגה שאני בת 18 כשכל החברים שלי כבר בתוך זה ממזמן ואני לא
אבל זה כן פוגע באיזשהו מובן כי לכולם היה בני זוג וקטע וכזה ואני מרגישה חריגה שאני בת 18 כשכל החברים שלי כבר בתוך זה ממזמן ואני לא
אנונימית
את לא יכולה להכריח את עצמך להיכנס לזוגיות פשוט אל תשימי על מה שחברים שלך אומרים וצעשי הכל בקצב שלך
אל תעשי משהו כי אחרים מצפים מימך חרוצים אתזה בשבילך.
אם את לא מוכנה לזוגיות ואהבה אז לא בכח וזה יגיע בזמן שלו.
אם את מוכנה לזוגיות ואהבה אז לקחת נשימה עמוקה ולהתחיל לצאת לדייט עם ולהכיר.
ההחלטה בידיים שלך.
ואת לא צריכה לספור אפחד.
רק את עצמך.
אם את לא מוכנה לזוגיות ואהבה אז לא בכח וזה יגיע בזמן שלו.
אם את מוכנה לזוגיות ואהבה אז לקחת נשימה עמוקה ולהתחיל לצאת לדייט עם ולהכיר.
ההחלטה בידיים שלך.
ואת לא צריכה לספור אפחד.
רק את עצמך.
שואל השאלה:
כן אני עושה הכל בקצב שלי ואני יודעת שהם צוחקים כשהם אומרים את זה אבל אני מקנאה בהם שהם ככה כבר בתוך זה כשלי ממש קשה ואני לא יודעת מתי אצליח להפתח לעולם הזה אם אצליח בכלל
כן אני עושה הכל בקצב שלי ואני יודעת שהם צוחקים כשהם אומרים את זה אבל אני מקנאה בהם שהם ככה כבר בתוך זה כשלי ממש קשה ואני לא יודעת מתי אצליח להפתח לעולם הזה אם אצליח בכלל
אנונימית
את בטוח תצליחי. מבין שזה מטריד אבל הכל יהיה לשבועות רצונך בסוף תאמיני בזה לאט לאט
אני גם 18 ועוד לא היה לי חבר רציני ובדור הזה עדיף ככה מעדיפה לחכות למשהו איכותי מאשר למהר ולהתחרט על זה
אנונימית
זה מאוד מפגר
כי גם לא היה לך חברה
הם סתם טיפשים ומי שאומר לך דבר כזה את לא צריכה אותו בחיים שלך
כי גם לא היה לך חברה
הם סתם טיפשים ומי שאומר לך דבר כזה את לא צריכה אותו בחיים שלך
באותו הנושא: