2 תשובות
אם זה מפריע לך אז זה מפריע לך, זכותך. אין לך שום סיבה לדעת כמה זה אמור להפריע לך (ואין דבר כזה, זה אינדיבידואלי).
תגידי להם שאת לא לסבית.
תגידי להם שאת לא לסבית.
יא גם לי זה ככה
הן סתם חסרי ביטחון
איזו ילדה אחת שאלה אותי אם אני בארון דרך אגב
אם את לא לסבית תגידי להם, אבל אל תצעקי עליהם, סתם יעשו לך דווקא, תגידי להם כאילו לא אכפת לך מהם
ובכללי אל תתייחסי, סתם טיפשים
הן סתם חסרי ביטחון
איזו ילדה אחת שאלה אותי אם אני בארון דרך אגב
אם את לא לסבית תגידי להם, אבל אל תצעקי עליהם, סתם יעשו לך דווקא, תגידי להם כאילו לא אכפת לך מהם
ובכללי אל תתייחסי, סתם טיפשים