התחברות
הרשמה
לילה טוב לכולם סיימתי לענות על שאלות אני מתה מעייפות
לא יודעת למה אני מעלה את זה אבל לילה טוב!!!
18 בנובמבר 2023, 02:22
עייפות
שינה
לילה
שעות שינה
הירדמות
4 תשובות
שואל השאלה:
מה-
אנונימית
לילה טוב
u
user111334
לכי קיבינבימט
ח
חגןרצ
לילה טובב
j
jad3
באותו הנושא:
בטח כולכם עושים ריפרש כל שנייה לענות על שאלות
שאלת השאלות בבקשה כולם לענות
יש לכם גם דודא לענות על שאלות בלילה מרוב שיעמום?
שאלה לחילונים (בעיקר) בעצם שאלה לכולם, פשוט מעניין אותי בהקשר של חילונים XD אבל כולם יכולים לענות תכלס - שבועות
יהיה לי שאלה לשאול יותר מאוחר בלילה יהיו אנשים פעילים כדי לענות לי או שלא?
למה אין פה שאלות מעניינות לענות עליהם בלילה?
יש פה ככ הרבה שאלות שאני מבינה בהן , אבל אני הרי לא אצליח לענות לכולם
איפה כולם נעלמוו שקט פה תנו לי שאלות לענות עליהם
למה המשתמשים פה ( לא כולם לא מכלילה) אבל הרבה מהם הפסיקו לענות על שאלות שקשורות ללימודים?
סיימתי עם מישהי שיחה רשמתי לילה טוב בלי לב והיא שלחה "תודה לילה טוב" להשאיר ככה? לא לענות?
עשיתי סקר שאלות באינסטגרם ויש הרבה שאלות ששאלו אותי להמשיך לענות לכולם גם היום?