6 תשובות
תשאיר ככה
ובבוקר תכתוב לה בוקר טוב
ובבוקר תכתוב לה בוקר טוב
שואל השאלה:
היא מהבית ספר פאדיחה
היא מהבית ספר פאדיחה
אנונימי
אהה חח אז בבית ספר תגיד לה
שואל השאלה:
לע אחי מביך של החיים גם יש טיפה קראש
לע אחי מביך של החיים גם יש טיפה קראש
אנונימי
שואל השאלה:
אופס זה בת סורי
אופס זה בת סורי
אנונימי
ההפך
לדבר רק וירטואלי ולא לתקשר במציאות יום למחרת זה יותר מביך
אני בטוחה שיילך סבבה
אבל שיקולים שלך
לדבר רק וירטואלי ולא לתקשר במציאות יום למחרת זה יותר מביך
אני בטוחה שיילך סבבה
אבל שיקולים שלך
באותו הנושא: