6 תשובות
תשאיר ככה
ובבוקר תכתוב לה בוקר טוב
שואל השאלה:
היא מהבית ספר פאדיחה
אנונימי
אהה חח אז בבית ספר תגיד לה
שואל השאלה:
לע אחי מביך של החיים גם יש טיפה קראש
אנונימי
שואל השאלה:
אופס זה בת סורי
אנונימי
ההפך
לדבר רק וירטואלי ולא לתקשר במציאות יום למחרת זה יותר מביך
אני בטוחה שיילך סבבה
אבל שיקולים שלך
באותו הנושא: