8 תשובות
לדעתי לא שווה את המחיר יש כאלה בפחות שעושים עבודה עותר טובה
אני משתמשת בשל סקארה 7+6 והם אותו מחיר כמו של פיפי ביחד והם עושים עבודה מעולה ומחזיקים טוב ממש
שואל השאלה:
ניסיתי את כל הקרמים האפשריים גם את סאקרה אבל לא יודעת לא ממש עפתי עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
^אז לא שווה את המחיר? זה ממש יקרר
אנונימית
כן הוא סבבה כזה יש טובים יותר ומחזיק סביר
לא מצטערת טני לט מכירה❤
לא יודעת אם לכל היום אבל הוא מושלם הוא ממש אחלה אני שמה אותו מחזיק לי משהו כמו 15 שעות לא צריך יותר גם ככה
מהה לי עובדים פצצה
שואל השאלה:
לא יודעתת לא כזה אהבתי את התוצאה והתנפח לי השיער את מכירה אולי את הקרם הזה ??
אנונימית