8 תשובות
לדעתי לא שווה את המחיר יש כאלה בפחות שעושים עבודה עותר טובה
אני משתמשת בשל סקארה 7+6 והם אותו מחיר כמו של פיפי ביחד והם עושים עבודה מעולה ומחזיקים טוב ממש
אני משתמשת בשל סקארה 7+6 והם אותו מחיר כמו של פיפי ביחד והם עושים עבודה מעולה ומחזיקים טוב ממש
שואל השאלה:
ניסיתי את כל הקרמים האפשריים גם את סאקרה אבל לא יודעת לא ממש עפתי עליהם
ניסיתי את כל הקרמים האפשריים גם את סאקרה אבל לא יודעת לא ממש עפתי עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
^אז לא שווה את המחיר? זה ממש יקרר
^אז לא שווה את המחיר? זה ממש יקרר
אנונימית
כן הוא סבבה כזה יש טובים יותר ומחזיק סביר
לא מצטערת טני לט מכירה❤
לא יודעת אם לכל היום אבל הוא מושלם הוא ממש אחלה אני שמה אותו מחזיק לי משהו כמו 15 שעות לא צריך יותר גם ככה
מהה לי עובדים פצצה
שואל השאלה:
לא יודעתת לא כזה אהבתי את התוצאה והתנפח לי השיער את מכירה אולי את הקרם הזה ??
לא יודעתת לא כזה אהבתי את התוצאה והתנפח לי השיער את מכירה אולי את הקרם הזה ??
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: