4 תשובות
שמעתי מלא המלצות אבל לא ניסיתי
שואל השאלה:
הקרם של פנטן ייבש לי את השיעור בטירוף
אנונימית
יקר ממש
ממליצה רק על המוס שלה כי הוא מעולה וכמות מספיקה להמון זמן
מבחינת קרם מעדיפה של פנטן
וואיי הקרם חמישים חמישים הוא אחד המטורפים שמעי.
ישלו ריח טוב ממש והוא עושה את השיער יפה רצח,הוא מעצב אותו ונותן לו לחות.
ממליצה ממש!!! והוא גם הקרם האהוב עליי חחח