התחברות הרשמה

אפשר לעשות גיור שאתה נמצא במגב זאת אומרת משמר הגבול

17 בנובמבר 2023, 11:44
משמר הגבולמג"בחיילים    
3 תשובות
כן
E
Elfo
כן
ס
סתם מישהי בסטיפס__
כן
W
WAG$
באותו הנושא:
זה נכון שמתי שאתה נמצא ליד בן אדם שאתה אוהב האישונים מתרחבים?
גיור גיור גיור
הליך גיור מהיר - האם אפשר לעשות גיור זריז?
מאיזה גיל אפשר לעשות גיור לבד?
מי שהיה פה בפנימיה אפשר לעבוד כשאתה נמצא בפנימיה?
אין לי דת ובא לי לעשות גיור אפשר לעשות בגיל 15?
מה לעשות במקרה שאתה נמצא עם בן אדם שאתה באמת לא יכול לסבול כמעט כל היום?
מה לעשות מתי שאתה שונא את המקום שאתה נמצא בו?
מישהו יודע איך אני יכול לעשות שירות לאומי במגב אחרי קבלת פטור ?
מה אני צריכה לעשות כדי לקבל פרופיל ממש גבוה בשביל להיות במגב ואז עוקץ?
אוף..ההרגשה הזאת שאתה נמצא במקום שאתה לא רצוי בו..