2 תשובות
שואל השאלה:
מעדיפה לא להגיד .גם פנימיה זה לא נורא לכל אחד , צריך להיות בן אדם שאוהב להיות בסביבת אנשים .
אנונימית
שואל השאלה:
לא מציאה
אנונימית