8 תשובות
כן
אם אין ברירה אז כן יצמח שוב
לגמרי!!! שלי היו חלשות בטירוף והתקפלו כל הזמן ולא רציתי לקצר אבל באמת זה היה כבר מוגזם אז קיצרתי ולקח איזה שני תורים של לק גל (חודש וחצי) עד שהן חזרו להיות ארוכות באמת שווה את זה כי עכשיו הן חזקות ויפות זה באמת לכלום זמן
כן אבל את יכולה גם לקצר לא כסה הרבה ואז לחכות שזה יארך ואז עוד פעם לקצר קצת
כן
אני לא חושבת אחר כך אמרת שהידיים שלך לא יפות
לא כמו בתמונה זה ממש קצר
שואל השאלה:
הסדקים שיש לי בציפורניים יותר קצרים אז לא עדיף כבר לקצר הכל וגמור עם זה בתוך חודש?^^