5 תשובות
כואב ממש בפען הראשונה אבל מתרגלים
ומדברים
לדבר
להיות בטלפון
ולפעמים יש להן שם טלוויזה אז תראי סדרה
אנונימית
פעם הראשונה התלהבתי אבל אז זה כבר פחות מלהיב מתרגלים לזה
ואת לא חייבת לדבר איתה או משהו פשוט תיהי בטלפון ואם שני הידיים תפוסות תסתכלי על העבןדה שלה

אה עכשיו קאיתי שכתבת בנייה
לא עשיתי בנייה
שואל השאלה:
זה מרגיש מוזר בנייה נכון?
כאילו אני מדמיינת שנגיד להתקלח ולשטוף ידיים זה מוזר מאוד
Xta
בהתחלה זה מוזר אבל מתרגלים