13 תשובות
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות
אין אילומינטי, ואם כן הם לא יעזרו לנו, היו מלחמות הרבה יותר גדולות מהמלחמה הקטנה הזאת והם לא יתערבו בהם
תתעורר איש יקר הם אלו שנותנים את ההוראות ויוצרים את כל הבלגן הזה.
אחי הם אלה שגורמים לכל זה לקרות בוקר טוב
בעיקרון משפחת רוטשילד שולטת במדינה אבל רואים שמשהו פה מסריח ומתוכנן אז קשה לא להגיד לך
לי*
איזה אנשים חסרי מוח
אנונימי
הוא צודק יש להם בונקרים מתחת לאדמה אבל אל דאגה ביום הדין הם לא יוכלו לברוח בלשון המעטה
2024
איזה מתחת לאדמה אחי מה הם חמאס
אנונימי
הם האויב הכי גדול שלנו ושל כל העולם הם אמורים להיות מתחת לאדמה
בקבר
בכוונה שכתבתי מתחת לאדמה שהתכוונתי שהם אמורים להיות בקבר בעזרת ה'