18 תשובות
שואל השאלה:
אני ככ מצטערת שטוקה
אני יודעת שזה קיים כי אני חלק ממנו
שואל השאלה:
וטפ????
מתיתיהו יש לי קראש עלייך
שואל השאלה:
^אז למה אין ים בבש?
^
כי הוא לא נמצא על מישור החוף
הוא כן די להעמיד פנים שאתם חושבים שיש הסבר הגיוני לזה שבבאר שבע אין ים
שואל השאלה:
שטפו גם לך את המוח אני רואה
^^
באר שבע לא נמצא על מישור החוף
https://he.m.wikivoyage.org/wiki/%d7%a7%d7%95%d7%91%d7%a5:%d7%9e%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%a8_%d7%94%d7%97%d7%95%d7%a3_(%d7%90%d7%96%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d)%c2%9c.png
שואל השאלה:
תפסיקי לשקר לעצמך זה לא טוב לא לי ולא לך
זה לא עניין של "חושב", זה משהו עובדתי ואמיתי לחלוטין. הסמל שלהם מופיע כמעט על כל דבר שנמצא תחת שליטתם, למשל על הדולר על פירמידה עם העין, יש גם על בית המשפט העליון בארץ, יש כיכר הבונים החופשיים באילת, כיכר הבונים החופשיים בבאר שבע, הם שמים מספר 33 (דרגה הכי גבוהה בנוסח הסקוטי) במשהו ששייך לבונה חופשי בדרגה 33 (למשל וולט דיסני שר"י), סימנים שטניים (סמל של קרני שטן אם האצבעות, מספר 666, ועוד דברים שאפשר למצוא בסדרות של דיסני שהיה בונה חופשי בדרגה 33 ובעוד הרבה דברים ששייכים להם).
אנונימי
האילומינטי זה המצאה של הממשלה הסיבה שאין ים בבאר שבע זה כי הממשלה היא ממשלה של קמצנים שלא אכפת להם מהאזרחים שאין להם גישה לים כמו באר שבע
תמיד משאירים את באר שבע בחוץ
כן, הם אחראים על פתח תקווה
אנונימית
יש לי תחושה שזה קיים אבל לא כמו שמציגים את זה, פשוט חבורת אנשים שמחפשים משמעות בדרך מעוותת
בגללם קיבלתי 36 בביולוגיה
ברור שזה אמיתי תחפש
יש אנשים שחושבים שגם הבונים החופשיים הם זיוף אבל מחיפוש קטן בגוגל רואים שזה אמיתי
זה שלא שמעו על זה או ראו לא אומר שזה לא קיים זה רק אומר שחסר להם ידע
יש עוד דברים שאנשים מזלזלים בקיום שלהם כי *הם* לא נתקלו בהם או חיפשו והם יוצאים...