23 תשובות
יעזור לך ממש אני פה בישבילך
יעזור
יעזור מאוד.
שואל השאלה:
טיפים איך לבקש מההורים?
אנונימית
פשוט תבואי אליהם ותגידי להם שאת מרגישה שאת צריכה פסיכולוג ואם הם שואלים למה תגידי שאין לך ממש על מי לסמוך ואת צריכה אחד כזה
מה פינוק בזה
שואל השאלה:
^^ אתה לא יודע מה בן אדם עובר אז תסתום תפה שלך
אנונימית
סתם ילד צומי מפונק לא ניתן לו יחס יותר מידי❤
קראתי את מה שכתבת וזה מאד נגע לליבי, הבכי עצמו הוא דרך של הגוף לבטא קושי.
עצם הפניה להתייעצות מראה שיש לך רצון וחוזק פנימי לשפר את המצב.
נראה שאת נמצאת בתקופה רגישה ומורכבת, הייתי במצבך בעבר ומה שעזר זה באמת להפתח למישהו שאת סומכת עליו.
בהצלחה!
אני לא יודע מה את עברת,
אבל אני מוכן להתערב איתך שעשרות מליוני אנשים עוברים דברים הרבה יותר קשים ממה שאת עוברת, והיו מאושרים לחיות את החיים שלך, אז תעשי טובה לאנושות ותפסיקי להיות מטומטמת.
אנונימי
מאיפה לך לדעת
שואל השאלה:
^^^אתה צודק ברור שיש אנשים שעוברים דברים יותר קשים לא אמרתי אחרת. אבל אתה לא יכול לזלזל בחוויה שבן אדם עובר מנקודת המבט שלו. זו חוויה אישית שלי ולי זה קשה. אין לך שום זכות לשפוט אף אחד. אתה פשוט לא מבין שאתה לא יכול להגיד דבר כזה לבן אדם תאר לעצמך שהיית אומר את זה למישהו שיש לו נטייה לפגייה עצמית והיית גורם לו להרגיש ממש ממש רע עם עצמו.

תחשוב על המילים שלך יותר. אתה עושה רושם של אדם רע
אנונימית
אבל זה שיש לה קושי והיא סובלת ורע לה הופך אתה למפונקת בסוף זה החיים שלה
אנונימית אשמח לדבר ברפטי שתיפרקי לי ❤
שואל השאלה:
היי אני מעדיפה לא לחשוף את שם נמשתמש שלי. אבל באמת ממש ממש תודה3>
אנונימית
חד משמעית כן
אנונימי
מה חד משמעית
רק שתדי שהאופציה הזו תמיד קיימת ❤
שואל השאלה:
אנונימי לא ביקשתי את הדעות שלך. אתה לא עוזר לאף אחד ואין לך זכות לשפוט. לך לעזאזל
אנונימית
אוי לא אני ממש רגיש, ואמרת ללכת לעזאזל,
אני עוד שניה מתחיל לבכות.
אנונימי
שואל השאלה:
^כן כן. לך לאלף אלפי עזאזל
אנונימית
יעזור מאוד❤,אני פה אם את צריכה משהו(:
היי יקירה,
נראה שאת חווה תקופה 'קשוחה' בחיים. הרבה סימני שאלה, ייתכן וחששות ופחדים עוטפים כעת את חייך הצעירים. בין השורות ניתן אולי להבין שזאת סיטואציה שלא היית רגילה אליה, מה שמקשה עוד יותר את ההתמודדות עימה.
.. ובתוך מערבולת החיים הזאת את אולי חשה בודדה, חסרת יציבות ומחפשת את אותו גלגל הצלה שיעזור לך לצלוח את התקופה המאתגרת הזאת. עזרה של איש מקצוע ייתכן ואכן תוכל לעזור לך ולו רק שלא תרגישי 'בודדה במערכה'.
אסיים בקטע המוקדש לך מהבלדה המקסימה של הארי סטיילס:
'just stop your crying, have the time of your life. breaking through the atmosphere and things are pretty good from here. remember everything will be alright.
בכדי שנוכל להרחיב ולהבין יותר, אשמח להזמין אותך, אם תרצי למקום שבו תוכלי לדבר ולמצוא אוזן קשבת, בשיחה אנונימית, אישית ולא שיפוטית, עם אחד המתנדבים שלנו, באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת).
שלך, מתנדב סה"ר.