6 תשובות
מאוד מעליב
כלבה
זה מעליב ממש
את ממש לא צריכה חברים כאלה אני בטוח שבחוץ יש המון אנשים שירצו להיות חברים שלך
בואי נטריל אני ואת אנשים באומגל.
תעזבי אותה, לא חברה משהו - לגיטימי שאת נעלבת.
בואי נפריד רגע משהו- היא לא חברה. חברה אמיתי תמיד תראה את היופי שלך