8 תשובות
למה לנתק קשר?
תגידי לה
שזה לא קשור אליה ואת עוברת תקופה לא משהו בכלל ואת מה שאת מרגישה וזהו
שזה לא קשור אליה ואת עוברת תקופה לא משהו בכלל ואת מה שאת מרגישה וזהו
תגידי לה כן
שואל השאלה:
כי כמו שאמרתי אין לי חשק לדבר עם אף אחד
וגם היא מסננת אותי
ועוד כמה דברים שנמאס לי ממנה
כי כמו שאמרתי אין לי חשק לדבר עם אף אחד
וגם היא מסננת אותי
ועוד כמה דברים שנמאס לי ממנה
אנונימית
אם הסיבה העיקרית היא שאין לך כוח לאף אחד - מניסיון לנתק קשר זה לא הפיתרון
במקום זה תאמרי לה שאת רוצה להיפגש איתה ולדבר ואז תשתפי אותה גם בכל מה שאת מרגישה עכשיו לגבי הכל וכולם ואני בטוח שהיא תעזור ואם תרצי תספרי לה אחכ מה את פחות אוהבת בה ותשאלי אם היא יכולה לשנות/להשתפר בדברים האלה
במקום זה תאמרי לה שאת רוצה להיפגש איתה ולדבר ואז תשתפי אותה גם בכל מה שאת מרגישה עכשיו לגבי הכל וכולם ואני בטוח שהיא תעזור ואם תרצי תספרי לה אחכ מה את פחות אוהבת בה ותשאלי אם היא יכולה לשנות/להשתפר בדברים האלה
שואל השאלה:
פחות
חברות שלי לא יכלו לעזור בזה ואני גם לא משתפת
פחות
חברות שלי לא יכלו לעזור בזה ואני גם לא משתפת
אנונימית
לדעתי כדאי לך לדבר איתה על הכל ואולי היא תנסה להיות יותר אמפתית
שואל השאלה:
אני לא כזאת ולא אוהבת לשתף
אני לא כזאת ולא אוהבת לשתף
אנונימית
באותו הנושא: