5 תשובות
כן להפסיק בהדרגה להראות שאת לא עפה עליו או משהו
אחןתי מנסיון האקס שלי נפרד ממני כי כני "דביקית מידי" אן משהו אז פשוט תשחררי טיפה את צריכה להבין שלכל אחד מכם יש את החיים שלו ורק אז יש לכם חיים משותפים ולמדתי בדרך הקשה אל תתני לזה לקרות גם לך
לדעתי לא
הפסד שלו תעשי מה שזורם לך ותגידי לו מה את חושבת כמו שרשמת פה
שואל השאלה:
זה קרה לי עם הקדם שלי ואני פשוט כבר לא יודעת אפ להפסיק כי הקדם שלי ניתק איתי קשר בגלל זה
אנונימית
אני לא הייתי מפסיקה זאת את את אוהבת את אתזה מה את צריכה לעצור את עצמך בכוח בשביל שלא יפרד ממך
לא הגיוני