10 תשובות
אני יודעת שהסיכוי אפסי אבל זה קצת מרגיש כאילו האקס של חברה שלי כתב את זה
תעשה ריפוסט שיגרום להם לחשוב שהיא פגעה בך
פשוט תמשיך הלאה אין מה לעשות
סליחה אבל אם היא מגיבה ככה בללכלך עלייך בריפוסטים אז היא פשוט הייתה רעה
אתה לגמריי בסדר ואם לאנשים יש בעיות הם לא שווים אותך
ומגיע לך הרבה יותר
היא מנסה לחפש את התשומת לב של הסביבה בזה שהיא תפיל אותך, אז אל תתיחס.
מי שיש לו ביצים יבוא וישאל ויראה, ומי שלא לא, הפסד שלו.
מספיק אתה מאמין בעצמך ויודע מה קרה
היא עם עצמה מתמודדת ותתמודד תאמין לי
שואל השאלה:
מרינט, מהו שמו של האקס של חברה שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט קשה לי עם העובדה שעכשיו כל החברים שהיו לי חושבים שאני רשע ובן אדם רע שפוגע, אני לא כזה. אני לא רוצה שהמחשבה הזו עליי תעלה בראש של אנשים זה מעציב אותי לחשוב ככה
אנונימי
"כל החברים"
סליחה, אבל זה לא נקרא חברים
חברים אמיתים היו באים ושואלים
אל תבזבז את הזמן על כאלה שלא אכפת להם באמת, ולא מתענינים בנקודת מבטשלך
כל החברים? סליחה אבל הם לא חברים עם ההתנהגות המזלזלת ו מגעילה הזאת
שואל השאלה:
כן בגלל זה השתמשתי בצירוף המילים "כל החברים שהיו לי"
אנונימי