גזרתי ציפורניים עם מספריים ביד ימין ובאצבע הרביעית גזרתי קצת יותר מידי לתוך הצד של הציפורן וכואב לי כשאני לוחץ על זה. זה קרה לי בעבר כי כירסמתי (עכשיו אני כבר לא) והיה לי דלקת. מתחיל לגדול על זה בחזרה עור ובשר והעור ניהיה קשה וקשה להזזה. ניסיתי ללחוץ ולנסות להוציא דלקת אבל לא יוצא כלום, בקיצור מה יש לי??