התחברות הרשמה

חשש לדלקת באצבע

גזרתי ציפורניים עם מספריים ביד ימין ובאצבע הרביעית גזרתי קצת יותר מידי לתוך הצד של הציפורן וכואב לי כשאני לוחץ על זה. זה קרה לי בעבר כי כירסמתי (עכשיו אני כבר לא) והיה לי דלקת. מתחיל לגדול על זה בחזרה עור ובשר והעור ניהיה קשה וקשה להזזה. ניסיתי ללחוץ ולנסות להוציא דלקת אבל לא יוצא כלום, בקיצור מה יש לי??
15 בנובמבר 2023, 21:36
דלקותאצבעותידייםבריאות העורדלקת    
2 תשובות
כואב אבל מה אתה מפגר מי גוזר במספריים ציפרוניים חחח
א
אחלה..
תלך לרופא עור
ב
ביסוש
באותו הנושא:
בבקשה תגידו לי מה לעשות!! נראלי יש לי דלקת באצבע
איך מעבירים דלקת באצבע ביד?
יש לי דלקת באצבע והיא ממש כואבת לי מה אני יכולה לעשות כדי להפחית את הכאב?
יש לי דלקת באצבע השלישית אם היא שורפת לי שאני כותב?
למי היה פעם דלקת באצבע או נפיחות?
כמה זמן בערך דלקת באצבע מתמשכת?
מה אפשר לעשות עם דלקת באצבע של הרגל?
איך לדעת אם יש לי דלקת באצבע?
איך מזהים דלקת באצבע?
מה אפשר לעשות אם יש דלקת באצבע ?
למי הייתה פעם נפיחות באצבע? או דלקת באצבע?