13 תשובות
נראה כמו זיהום של איזו פציעה
כנראה איזו שריטה או שאת אוכלת תציפורניים
שימי ביפנטן (משחה) או כל משחה לזיהום ואם זה מדרדר לכי לרופא אבל זה נראה בקטנה
בטוח שזה לא צבע שנמרח לך על האצבע?
ואם זה לא קודם כל תתחילי בלהוריד את הלק, לחטא את המקום, ואז תקבלי תמונה ברורה של הציפורן
אם זה ממשיך אז רופא
שואל השאלה:
סבבי תודה, יש קשר לזה שעשיתי לק גל? או שזה לא קשור?
אנונימית
שואל השאלה:
לא מה פתאום צבע
אנונימית
אולי זה מהלק ג'ל תשאלי את זאת שעושה לך ואם היא לא תדע מה זה תלכי לרופא עור
^^^ יכול להיות שזאת תגובה אלרגית ללק גל
זאת פעם ראשונה שאת עושה?
שואל השאלה:
לא זאת לא פעם ראשונה.. זה אחרי כמה פעמים כבר שעשיתי
לא קרה לי ,רק עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני לא עושה מלא זמן לק גל אבל זאת לא הפעם הראשונה או השנייה שלי.. עשיתי כבר נראלי סהכ 10 פעמים? משהו כזה
אנונימית
^ בסדר זה עדיין יכול להתפתח ככה סתם
לדעתי תורידי את הלק ותנסי לשים את מה שהתגובה הראשונה אמרה ואם זה מחמיר תלכי לרןפא
תשאלי את זאת שעושה לך כנראה זה מהג'ל
שואל השאלה:
אוף אם אני אלרגית אני לא יכולה לעשות בכלל לק?
אנונימית
לא את יכולה יש לק שמי שאלרגית עושה לא זוכרת איך קוראים לזה
שואל השאלה:
היא אמרה שזה לא קשור לציפורן ושזה על העור ושזה אינפקציה ממשהו ולשים משחה
אנונימית