5 תשובות
אני בן
ואני לא מדבר עם קטינים לרוב
מה גם שהרוב כאן קטינים
ואני לא מדבר עם קטינים לרוב
מה גם שהרוב כאן קטינים
זה פשוט יהיה מוזר נורא ולא מוסרי
שואל השאלה:
שואלת
שואלת
אנונימית
אוייש לא ראיתי שכתוב בנות ואני בן
בכל מקרה זה מטריד נורא מי שעושה את זה
אני זוכר שעשו לי את זה פעם ושקשקתי ואמרתי להורים ולחברים וחסמנו אותו
בכל מקרה זה מטריד נורא מי שעושה את זה
אני זוכר שעשו לי את זה פעם ושקשקתי ואמרתי להורים ולחברים וחסמנו אותו
באותו הנושא: