5 תשובות
אני בן
ואני לא מדבר עם קטינים לרוב
מה גם שהרוב כאן קטינים
זה פשוט יהיה מוזר נורא ולא מוסרי
שואל השאלה:
שואלת
אנונימית
אוייש לא ראיתי שכתוב בנות ואני בן
בכל מקרה זה מטריד נורא מי שעושה את זה
אני זוכר שעשו לי את זה פעם ושקשקתי ואמרתי להורים ולחברים וחסמנו אותו