9 תשובות
מוזר
זכותה
אנונימית
את פשוט לא אוהבת לדבר על זה, הכל טוב
זה לא מוזר
אנונימי
כלום זה סבבה
שואל השאלה:
הו פה לפחות מבינים. כל הזמן אומרים לי שאני ילדותית
הו פה לפחות מבינים. כל הזמן אומרים לי שאני ילדותית
אנונימית
שזה בסדר וצריך לכבד את מה שהיא חושבת ומרגישה
זה בסדר, לא רואה פה שום בעיה
אין מה להתייבש מלדבר על זה אולי זה פשוט מביך אותך או משהו אבל זה לא ילדותי או משהו פשוט את מעדיפה לדבר על דברים אחרים
באותו הנושא: