2 תשובות
זה אומר שאת מטופלת ובידיים טובות.
כמו שפסיכופטית כתבה לך , כל הכבוד שאת מטפלת בעצמך. אל תחששי ממה אחרים חושבים או איזה הגדרות הם מגדירים. העיקר שאת תרגישי יותר טוב עם עצמך.
כמו שפסיכופטית כתבה לך , כל הכבוד שאת מטפלת בעצמך. אל תחששי ממה אחרים חושבים או איזה הגדרות הם מגדירים. העיקר שאת תרגישי יותר טוב עם עצמך.
לא, אבל יכול להיות שאם היית מזמינה את עצמך מהבחינה הזאת - הנפשית/רגשית (כמו הרבה אנשים) אז יכול להיות שמההזנחה היית מגיעה למצב של מחלה נפשית
באותו הנושא: