7 תשובות
כשאני הייתי פשוט עשו לי אינטייק- הפסיכיאטרית דיברה איתי ואז כתבה דוח מסכם
היא תשאל שאלות כמו מה ההיסטוריה הנפשית שלך, איך את מרגישה עכשיו, איך בבית, מה לדעתך גורם לבעיות, איך ניסית להתמודד איתן עד עכשיו
בהצלחה
אנונימי
היא פשוט שואלת שאלות אליך ועל איך אתה מרגיש וזהו
זאת פשוט שיחה שהיא מנסה להכיר אותך וכותבת לעצמה דוח וסיכום של הדברים.
היא סביר להניח שתפתח ב"למה באת לפה בעצם?"
ואז משם אתה זה שבעיקר תדבר ותנסה לספר על מה שמפריע לך, היא תתן לך שאלות מפתח בשביל למקד או להבין את מה שהיא רוצה.
גם תשאל שאלות רפואיות או תפקודיות..
פשוט אבחון כללי כזה בשביל לדעת עם איזה טיפול כדאי להתחיל, מה להמליץ.
אם אתה מציג מצוקה נפשית אז דיכאון זה בדרך כלל מה שנתקלים בו קודם כל והכי אופייני למצב של מצוקה רגשית או הפרעה נפשית כלשהי- אז סביר להניח שהיא תציע טיפול בנושא (כנראה נוגדי דיכאון וטיפול בשיחות)
בהתאם לרמה שהיא תזהה.. אבל בכללי מתחילים עם משהו קל יותר כמו ציפרלקס שזה משהו שרוב האוכלוסיה משתמשת בו
שואל השאלה:
^ תודה זה קצת עודד אותי זה נתן כיוון
אנונימי
בכיף :)
מאוד מבינה ומזדהה עם מה שאתה מרגיש.
זה באמת יכול להלחיץ והמחשבה שאתה בא למקום ומישהי שאתה לא מכיר וחושף ככה מעצמך, ובכלל בפעם הראשונה.
אתה לא היחיד שמרגיש ככה, זה בטוח.. וזה בסדר גמור.
אבל יהיה בסדר, הכי חשוב שתהיה קשוב לעצמך ולצרכים שלך
ואם היא מבינה דברים לא כמו שאתה מרגיש, אז תנסה להסביר לה את זה ושזה אחרת ממה שהיא מציגה- זה מאוד חשוב.
בסוף הטיפול הוא בשבילך
איתי היא פשוט דיברה,
ואז היא אמרה שצורת החשיבה שלי נכונה והלכתי
אבל אני הייתי בפסיכיאטרית לשינויי מין, מצד שני
אני לא סומכת על אף אחד ולכן אני גם לא מסוגלת ללכת לפסיכולוגים:(
אנונימית