5 תשובות
להבין שזה עבר ואת בהווה כרגע ואם נפרדתם אז יש סיבה מספיק טובה שאתם לא צריכים לחזור שוב כי כרגע את זוכרת רק את הדברים הטובים
שמעי יש לך כמה אופציות או תחסמי או פשוט תעשי יותר דברים כדי לשכוח וגם אני חושבת שזה טבעי ובסדר שתזכרי לפעמים אני בול באותו סיטואציה כרגע איתך
תחזרי אליה
שואל השאלה:
הוא שולח לי הודעות פה ושם פעם בחמש שנים ונעלם וזה שוב חוזר לי אוף קשהה
הוא שולח לי הודעות פה ושם פעם בחמש שנים ונעלם וזה שוב חוזר לי אוף קשהה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על החיזוק חבר'ה
תודה על החיזוק חבר'ה
אנונימית
באותו הנושא: