5 תשובות
אני לא מכירה את הסיפור המלא ואף אחד כאן לא יכול לומר לך מה לעשות אבל לפי מה שאמרת תפרדי מחבר שלך למה זה קשה מאוד לא בריא
ואני בחיים מציעה פרידה בשום מצב שבעולם באמת
ואני בחיים מציעה פרידה בשום מצב שבעולם באמת
אולי אז כבר זה הגיע לקיצו, תשקלי לשחרר את המערכת יחסים בניכם אם זה כבר הגיע למצב כזה. יש מערכות יחסים שפשוט לא טובות לנו, ונשארים רק בגלל זזאת הברירה שיש
אנונימי
לי היה סיפור מסובך בזוגיות שגרם לי חהבין המון על עצמי על רגשות ועל אהבה וקשר בריא זה לא קשר שאתה מרגיש כלוא בו לא שמח בו או חלש ורע זה לא זוגויות בריאה
שואל השאלה:
כבר לא יודעת מה אני מרגישה אליו מרוב שנפגעתי אני מנסה להדחיק אוצו
כבר לא יודעת מה אני מרגישה אליו מרוב שנפגעתי אני מנסה להדחיק אוצו
אנונימית
אם לא טוב לך איתו אבל את מאוהבת בו, תנסי לתקן את הקשר. אבל זה רק אם תנסי באמת יעבוד,אולי.
אבל את יכול גם לעזוב את הקשר בניכם ולהכיר אחרים. אחרי הכל המטרה זה שהקשר יעשה לך טוב... אל תשכחי את זה.
אבל את יכול גם לעזוב את הקשר בניכם ולהכיר אחרים. אחרי הכל המטרה זה שהקשר יעשה לך טוב... אל תשכחי את זה.
אנונימי
באותו הנושא: