16 תשובות
אני גם כזאת
באמת שאני ממש פתוחה בבית שלי ואני מצחיקה רצח ומדברת מלא אבל בבית ספר או בכללי מקומות מחוץ לבית אני אדישה ברמות וכאילו קשה לי להתחבר
באמת שאני ממש פתוחה בבית שלי ואני מצחיקה רצח ומדברת מלא אבל בבית ספר או בכללי מקומות מחוץ לבית אני אדישה ברמות וכאילו קשה לי להתחבר
שואל השאלה:
כן אני בול ככה
כן אני בול ככה
אנונימי
אבל זה בעיקרון פחות קורה לי ליד הבית זאת אומרת אולי בשכונה אני עדיין ארגיש די בבית אבל כבר מחוץ לשכונה ולפינה המוכרת שלי אני מרגישה כאילו תלשו אותי מאיפשהוא
אנונימית
שואל השאלה:
^ מה שמציק עוד יותר זה שאני רואה אחרים שכן מצליחים להרגיש/להראות בחוץ כמו בבית זה גורם לי לחשוב שמשהו לא בסדר איתי
^ מה שמציק עוד יותר זה שאני רואה אחרים שכן מצליחים להרגיש/להראות בחוץ כמו בבית זה גורם לי לחשוב שמשהו לא בסדר איתי
אנונימי
יכול להיות שאתה רגיל להיות בבית ולא לצאת כמוני
אנונימית
אני לא יודעת איך להתנהג בחוץ אני צל של עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי שאני היחידי גם ^
חשבתי שאני היחידי גם ^
אנונימי
תיארת אותי הרגע חשבתי שזה רק אני בבית מרגישה ככה בחוץ
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא כל היום בחוץ אבל אני כן יוצא כשאני צריך וגם סתם לסיבובים מדי פעם
אני לא כל היום בחוץ אבל אני כן יוצא כשאני צריך וגם סתם לסיבובים מדי פעם
אנונימי
שואל השאלה:
וואו כן זה בדיוק מה שגם אני מרגיש
וואו כן זה בדיוק מה שגם אני מרגיש
אנונימי
שואל השאלה:
זה אמור להיות בכלל ההפך חח
זה אמור להיות בכלל ההפך חח
אנונימי
חחח נכון
אנונימית
גם אני אבל רוב הזמן בבית
אנונימית
שואל השאלה:
^ נכון
^ נכון
אנונימי
והאמת זה קורה לי יותר ביום
כאילו אם אני יוצאת לבחוץ בלילה אז אני כן ארגיש יותר פתוחה
אבל ביום בחוץ אני ממש צל של עצמי ולא יודעת איך להתנהג
זה קורה לך גם?
כאילו אם אני יוצאת לבחוץ בלילה אז אני כן ארגיש יותר פתוחה
אבל ביום בחוץ אני ממש צל של עצמי ולא יודעת איך להתנהג
זה קורה לך גם?
אנונימית
אם אתם עדיין תלמידים, אז אפשר בבית ספר לדבר עם חברים בהפסקה, להסתובב ולצאת לחצר, אפשר להביא משחק קלפים או פינג פונג (אצלי שיחקנו הרבה פעמים פינג פונג בכיתה על שולחן עם קלמרים בתור הפרדה בהפסקות וזה היה מגבש וממש נחמד)
יש כל מיני פעילויות חברתיות שאפשר לעשות כדי "להיות חלק" וככה גם להרגיש יותר בנוח ולהיות יותר אתם בחוץ
בהצלחה, מקווה שעזרתי :)
יש כל מיני פעילויות חברתיות שאפשר לעשות כדי "להיות חלק" וככה גם להרגיש יותר בנוח ולהיות יותר אתם בחוץ
בהצלחה, מקווה שעזרתי :)
באותו הנושא: