13 תשובות
שואל השאלה:
יש בי דברים טובים יחסית אבל למה שמישהי תרצה אותי אני ממש מכוער וניסיתי הכל אני תמיד אשאר מכוער
יש בי דברים טובים יחסית אבל למה שמישהי תרצה אותי אני ממש מכוער וניסיתי הכל אני תמיד אשאר מכוער
היי היי למה אתה מוריד מעצמך ככה תפרגן לעצמך תגיד לעצמך שאתה יפה גם אם את מרגיש שזה שקר מה שאתה עושה עכשיו זה הרס עצמי , ואני בטוחה שאתה תמצא את האחת שלך אל תדאג יופי זה דלת אבל אופי זה מה שמשאיר אותך בפנים.
אולי עדין פשוט לא מצאת את "האחת " יש עוד הרבה בנות ומי אמר שכולן יפסלו אותך?
אם אתה עד כדי כך מרגיש חוסר בטחון לגבי המראה שלך תנסה לשנות אותו אבל אני חושבת שכל אחד יפה בדרך שלו
אם אתה עד כדי כך מרגיש חוסר בטחון לגבי המראה שלך תנסה לשנות אותו אבל אני חושבת שכל אחד יפה בדרך שלו
אתה חייב לקבל ביטחון עצמי כי אם לא תאהב את עצמך אף אחת לא תאהב אותך.
אני באמת בטוחה שאתה נראה דיי טוב וסתם אומר את זה .
אני באמת בטוחה שאתה נראה דיי טוב וסתם אומר את זה .
לוקח זמן לאהוב את עצמך לי לקח מלא זמן לפעמים צריכים דחיפה מאחרים , הבטחון שלי התחיל רק כשמישהו זר חשב שאני יפה (לא הייתי כי יצאתי עם בגדי ספורט בלי איפור ושלא נדבר על השיער) אני מציעה שתעמוד מול המראה ותצעק את כל מה שאתה חושבת ועל עצמך ואז תגיד לעצמך שאתה יפה זה ממש עוזר ממליצה .. תקח את הזמן ותהיה אתה!
ופליז אם אני יכולה לקבל פרח אני ממש נואשת!
ופליז אם אני יכולה לקבל פרח אני ממש נואשת!
באלך לדבר?
חבר טוב : אני מכיר את ההרגשה, דבר ראשון תעשה בדיקה של מי אתה רוצה איתך ומי לא , יש סיכוי שאלא אנשים ספציפיים שמורידים לך . דבר שני תתחיל ללכת לעשות ספורט עניינים, וזה יתחיל לבנות לך בטחון עצמי ופיזי. דבר שלישי . תתחיל לעבוד על עצמך, תעשה ספורט תבנה שריר... והכל יהיה בסדר. ולא תמיד חייב לרוץ לזה . אולי יבוא לבד.
שואל השאלה:
ואני כן אוהב את עצמי בחלקים מסויימים פשוט לא נראה לי מישהי תאהב את זה
ואני כן אוהב את עצמי בחלקים מסויימים פשוט לא נראה לי מישהי תאהב את זה
אולי מישהי כן תאהב את זה, נסה לעבוד על עצמך ולבנות את עצמך מחדש
תגובה קצת שונה, אבל אני חייב להגיד, גם אם לא תמצא מישהי בחייך, לא סוף העולם.
האושר שלנו לא תלוי בזוגיות.
בכל מקרה בהצלחה.
האושר שלנו לא תלוי בזוגיות.
בכל מקרה בהצלחה.
אנונימי
אני ככ מכירה את ההרגשה הזאת
אני מבינה אותך שלפעמים זה ככ קשה אבל למה לבזבז חיים שלמים על שנאה עצמית?!
אני מבינה אותך שלפעמים זה ככ קשה אבל למה לבזבז חיים שלמים על שנאה עצמית?!
לכל סיר יש מכסה
אתה תמצא משהי שתאהב אותך כמו שאתה לכל סיר יש מכסה
באותו הנושא: