5 תשובות
כן! לפחות אצלי שאני בכיתה יב אני לא יודעת מה עם יא, יש לי בגרות בביולוגיה באמצע יוליי , ומועדי ב ממש רחוקים
בכללי, אני עשיתי חלק מהבגרויות שלי בחופש
לא בטוח תלוי במגמות שבחרת אצלי רק פיזיקה עשו בחופש הגדול
אנונימית
כן כנראה
יאפ נגיד אני יודעת שבגרויות חורף אמנם קירבו את התאריך שלהן שוב או משהו אבל לגמרי יש סיכוי שיהיו בגרויות ממש בקיץ