8 תשובות
אני בכיתה י' ובכללי לא לומדת מדעים חוץ מי זה שיש מגמה של ביאולוגיה וכימיה וזה .-.
כל מי שלוקח שתי מגמות מדעיות לא צריך
סיימתי מדעים בכיתה י ודווקא זה היה מקצוע כיף
אנונימי
שואל השאלה:
כי לוקחת השנה קורס בתוך הבית ספר בו אני לומדת סייבר ובסוף השנה אני מקבלת ציון על פרויקט תכנות לתעודת בגרות במקום מבוא למדעים...
זה נדיר לחלוטין כי זה פרויקט קליל לחלוטין וכל כיתה י יהיה לי מלא זמן פנוי במערכת
כי לוקחת השנה קורס בתוך הבית ספר בו אני לומדת סייבר ובסוף השנה אני מקבלת ציון על פרויקט תכנות לתעודת בגרות במקום מבוא למדעים...
זה נדיר לחלוטין כי זה פרויקט קליל לחלוטין וכל כיתה י יהיה לי מלא זמן פנוי במערכת
אנונימית
והעיקר אני שלמדתי שתי מגמות מדעיות הייתי צריך להיות בשיעורים המטומטמים האלה..
אז למה את לא צריכה?
שואל השאלה:
אני לא לוקחת שתי מגמות מדעיות
אני לא לוקחת שתי מגמות מדעיות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא לוקחת שתי מגמות מדעיות
אני לא לוקחת שתי מגמות מדעיות
אנונימית
באותו הנושא: