9 תשובות
מסכימה
יש בנות ויש בנות
קודם כל שיער זה טבעי
וכשיש הרבה שיער זה מסמל טסטוסטרון וגבריות
וכשיש הרבה שיער זה מסמל טסטוסטרון וגבריות
אנונימית
אני מעדיפה חלקק
אנונימית
שואל השאלה:
אם לא היו פתרונות עוד הייתי מבין
אבל זה גועל נפש מרגיש קוף עם אינטליגנציה גבוהה
מה מושך בקוף כזה?
אם לא היו פתרונות עוד הייתי מבין
אבל זה גועל נפש מרגיש קוף עם אינטליגנציה גבוהה
מה מושך בקוף כזה?
אנונימי
^^אבל זה מה שאנחנו...
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי חזק
אנונימי חזק
אנונימי
^^דווקא אדם אינטליגנטי היה מבין ששערות מגנות עלינו ושזה דבר טבעי לגמרי וה"אסתטיקה" היא נטו כדי להבדיל אותנו מהקופים בגלל אגו
אנונימית
אני חלק, לטעמי הרבה יותר יפה
באותו הנושא: