9 תשובות
מסכימה
יש בנות ויש בנות
קודם כל שיער זה טבעי
וכשיש הרבה שיער זה מסמל טסטוסטרון וגבריות
אנונימית
אני מעדיפה חלקק
אנונימית
שואל השאלה:
אם לא היו פתרונות עוד הייתי מבין
אבל זה גועל נפש מרגיש קוף עם אינטליגנציה גבוהה
מה מושך בקוף כזה?
אנונימי
^^אבל זה מה שאנחנו...
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי חזק
אנונימי
^^דווקא אדם אינטליגנטי היה מבין ששערות מגנות עלינו ושזה דבר טבעי לגמרי וה"אסתטיקה" היא נטו כדי להבדיל אותנו מהקופים בגלל אגו
אנונימית
אני חלק, לטעמי הרבה יותר יפה