9 תשובות
אין לי בעיה
שיער זה טבעי
תלוי כמה שעירים
לא משנה לי
אין לי בעיה עם זה אבל זה תלוי בכמות של השיערות
אם הם ממש שעירים זה מגעיל אותי כי זה גורם להם להיראות לא מטופחים בכלל
תלוי,לי אישית אם זה ממש הרבה אני טיפה נגעלת,אבל לא משהו ממש ממש קריטי,שיער זה טבעי לגמרי
תלוי על מי. יש כאלה שמתאים להם ויש כאלה שלא. אני בכללי מעדיפה אנשים מגולחים אבל יש אנשים שבלי שיערות על הגוף נראים מוזר xd
אישית מגעיל אותי.
אבל אם הוא מוצא חן בעיניי אפשר לסדר את זה עם קצת שעווה '_'