5 תשובות
באים רק בשביל לאכול?
אנונימית
שואל השאלה:
זה עזר לך?
כן
מגיעים בדרך כלל באזור ה 4 פעמים בשבוע מהבוקר עד הצהריים
אוכלים עם השגחה
בין הארוחות מי שצריכה ללמוד לומדת
יש קבוצות טיפוליות וזהו בגדול
מצטרפת לשאלה.
אנונימית
מצטרפת
אנונימית