7 תשובות
לדעתי לא היא צריכה להתרכז
היא לא יצאה חוצפנית, זה מוציא אותה מריכוז ואת מעדיפה שהשיער שלך יצא יפה מאשר לא לדבר ארבעים דק נכון? אין מה לעשות עם זה, בחירה שלה
יש מצב שיש לה קשב וריכוז ובתוך אחת שמזדהה איתה ממש קשה להתרכז עם הסחה ברקע.
חוץ מזה היא הייתה שיא המנומסת וניסתה לעשות את זה מכבד
אנונימית
אני חושבת שלא, כי היא אמרה את זה בנימוס וכי אם את רוצה גוונים יפים וטובים היא צריכה להתרכז
היא יצאה חוצפנית היא יכלה להגיד לך את זה בצורה יותר יפה
עדיף שהיא תאמר לך את זה ויהיה קצת לא נעים מאשר שתדפוק לך את השיער
תנסי לא לקחת את זה ללב. אני גם הייתי נעלבת כי סך הכל ניסית להיות חברותית והיא אמרה את זה בטון רגיל אבל תנסי גם להבין שיש אנשים שלא יכולים לדבר ולעשות עוד משהו בו זמנית. העיקר שהיא עשתה לך את הגוונים ושאת מרוצה מהתוצאה. תתחדשי!