7 תשובות
שואל השאלה:
חייבת להגיד לך שעשית לי את היום! לקחו לי 30 שקל על המגן שבמקום אחר כולם רצו 100 130 ממש תודהה❤❤
חייבת להגיד לך שעשית לי את היום! לקחו לי 30 שקל על המגן שבמקום אחר כולם רצו 100 130 ממש תודהה❤❤
בכיף שמחתי לעזור. לאח שלי לקחו לאייפון 40 שקל אבל אני שמחה שלך לקחו פחות :)
אה חח. אם הוא חדש אז תתחדשי
שואל השאלה:
כן חדש תודה חחח
כן חדש תודה חחח
יש חנות כזאתי בעיר בצומת של ה2 חנויות של מאפה נאמן. תעלי קצת למעלה ויש לך חנות בצד ימין. מוכרים שם ב40
כן
שואל השאלה:
יש לי גלקסי 7 חחח
יש לי גלקסי 7 חחח