התחברות
הרשמה
בחמאה של תנובה יש מלח?
13 בנובמבר 2023, 12:10
חמאה
תנובה
מתכונים
4 תשובות
אם זה לא unsalted butter, אז כן, יש מעט
.
.Trust No One
כן
מ
מבוקשת מס 1
נראה לי שכן שאני אוכלת אני מרגישה קצת מלח
ש
שלומית היפה
כן
א
אני בת ביציז
באותו הנושא:
חמאה של תנובה זה חלבי או פרווה??דחוףף!!!
בחמאה של תנובה יש סימון של כמה גרם כל חתיכה?
למה אין בכלל בחנויות חמאה של תנובה?
תגידו אם אני מכינה עוגיות ומשתמשת בחמאה אבל חמאה משתי חברות שונות נגיד תנובה וטרה זה יצא פחות טעים או שזה לא משנה?
שמתם לב שאין חמאה של תנובה? ושהקוטג' נהיה מעפן?
אפשר להשתמש בחמאה רגילה של תנובה לאפייה? או שעדיף מרגרינה בטעם חמאה?
אני רוצה להכין שוקו ויש לי חלב של תנובה להשתמש בו, לא הגיע לתנובה הסלמונלה נכון?
הבדלים בין סוגי חמאה - מה ההבדל בין חמאה לבנה בעטיפה של תנובה, לבין חמאה צהובה שנמכרת במשקל של תנובה?
למה הורידו את החמאה של תנובה מהמדפים?
מה זה חמאה רכה? החמאה של תנובה נחשבת חמאה רכה?
למה אין הרבה חמאה של תנובה בישראל?