8 תשובות
אני מאמינה שיש להם פשוט
1. צהל בעזה והורסים להם משגרים
2. רוצים להרדים אותנו קצת
1. צהל בעזה והורסים להם משגרים
2. רוצים להרדים אותנו קצת
אנונימית
נגמר להם הטילים
יותר טוב ככה שיתייאשו וירימו ידיים ופשוט יתנו לנו לחסל אותם בשקט
יותר טוב ככה שיתייאשו וירימו ידיים ופשוט יתנו לנו לחסל אותם בשקט
אנונימית
אין להם אפשרות לשגר כבר
צהל נמצא מתחת לאף שלהם אז הם לא יכולים
צהל נמצא מתחת לאף שלהם אז הם לא יכולים
^צה"ל חיסל להם לפחות מחצית מהטילים.
אל תשכח שהמלחמה עוד ארוכה והם חייבים לשמור בשביל להגן עלייהם.
חוסכים בטילים
אל תשכח שהמלחמה עוד ארוכה והם חייבים לשמור בשביל להגן עלייהם.
חוסכים בטילים
אנונימית
כן, אפילו שלא חסר להם
כי אין להם מספיק טילים
צודקת אבל עדיף ככה האזעקות עושות לי חרדות
^ חחחחחח איזה נגמר הטילים יש להם עוד איזה 7000 טילים ובנוסף איראן ורוסיה שמספקות להם כסף ונשק
תחמושת זו לא הבעיה שלהם תאמינו לי
תחמושת זו לא הבעיה שלהם תאמינו לי
באותו הנושא: