11 תשובות
שימי מוזיקה
וואי גם אצלי זה ככה..איזה עצבים
וואי איזה ילדים נוראיים. מוזמנת או להגיד להם שזה לא במקום או לשים מוזיקה ולהתעלם
תשמעי מוזיקה או תשירי או תצפי בטלוויזיה בוויליום גבוה
תזרקי עליהם משהו ימח שמם
אנונימית
להגיד להם שיפסיקו, להתעלם
אל תתייחסי. אין מה לעשות יש אנשים שחושבים שהמלחמה הזאת בדיחה בשבילהם
אנונימי
תתעלמי הם סתם ילדים מפגרים. לכי תשמעי שירים או תראי טלוויזיה אל תתני לזה להשפיע עלייך.
תחפשי סרטון של זקנה צורחת "לכו מכאן" קחי רמקול ועל פול ווליום
בטח אותם אנשים שנובחים על ילדים בסנטר
תגידי תודה
זה כלום
לי שמו יוניקורן בפול ווליום והחלון אצלי צמוד לשכנים