6 תשובות
חלק ממה שאני שומעת גם, יש ז'אנרים באלקטרונית כמו למשל פיוצ'ר בייס שרוב מי ששומע אותם (אני בין הבודדים שלא תופסת מעצמה על זה שאני חולה על פיוצ'ר בייס) שפשוט עפים על עצמם בקטע מגעיל וצוחקים על מי שלא מתמצא בזה
קלאסית חחח
כל מה שנחשב "רוק קלאסי".
אחלה להקות אבל רוב הקהל מעריצים שלהם פשוט מתנהגים כאילו כל מוזיקה שהיא לא הלהקה האהובה עליהם היא זבל טהור.
הרבה פעמים הם יגידו משפטים כמו "המוזיקה של היום חרא רק המוזיקה של פעם טובה. תשמעו מוזיקה איכותית כמו קווין או הביטלס".
למה מי אתם שתגדירו לי מה זה "מוזיקה איכותית" ?
בכל מקרה אני מדגיש שלא כולם כאלה אבל הם נורא בולטים בכל שיחה באינטרנט שקשורה למוזיקה והאתר הזה הוא דוגמא מעולה לזה.
אחלה להקות אבל רוב הקהל מעריצים שלהם פשוט מתנהגים כאילו כל מוזיקה שהיא לא הלהקה האהובה עליהם היא זבל טהור.
הרבה פעמים הם יגידו משפטים כמו "המוזיקה של היום חרא רק המוזיקה של פעם טובה. תשמעו מוזיקה איכותית כמו קווין או הביטלס".
למה מי אתם שתגדירו לי מה זה "מוזיקה איכותית" ?
בכל מקרה אני מדגיש שלא כולם כאלה אבל הם נורא בולטים בכל שיחה באינטרנט שקשורה למוזיקה והאתר הזה הוא דוגמא מעולה לזה.
אין כזה דבר זה לשוט סגנון וטעם
כל אחד ישמע מה שבאלו בלי להגדיר לו את הטעם
כל אחד ישמע מה שבאלו בלי להגדיר לו את הטעם
כל המטאל הכבד.. זה אנשים שפיתחו חסינות לכאב
^^אני מאוד מסכים, פעם הייתי מאוד בקטע הזה אבל אז נתתי ניסיון אמיתי למוסיקה עכשווית וגיליתי אמנים שאני ממש ממש אוהב ועכשיו אני שומע הרבה mf doom ועוד הרבה דברים שפעם הייתי מחשיב "לא טובים"
באותו הנושא: