התחברות
הרשמה
מכירים את התחושה שאתם מתגעגעים למישהו אבל לא יכולים לומר לאותו בן אדם ?
זה כל כך כואב
15 בספטמבר 2020, 23:45
געגוע
אכזבה
עצב
זיכרון
בני אדם
3 תשובות
חווה את זה כבר זמן מה
F
Fastman
את לא מבינה עד כמה זה כואב
מתגעגע אליה בטירוף
ב
בתול שפתיים
אכן כן
ג
גברת מרשמלו
באותו הנושא:
מכירים את זה שאתם מתגעגעים למישהו כל כך שאתם כמעט בוכים?
מכירים את התחושה הזאת שלמרות שאתם לא לבד אתם מרגישים לבד?
מכירים את זה שאתם מתגעגעים ממש למישהו וקשה לכם לתפקד כמו שצריך ביום יום?
מכירים את זה שאתם כל כך מתגעגעים למישהו ופשוט אין לכם מה לעשות עם זה?
מכירים את התחושה שאתם לא יודעים אם אתם ישנתם או הייתם ערים?
מכירים את התחושה הזו שאתם מזיקים לסובבים אתכם?
מכירים את התחושה הזו שאתם חווים איזושהי חוויה וזוכרים שחלמתם עליה לפני כמה שנים ?
מכירים את התחושה הזו שאתם שותים כדור ומלא מים אבל עדיין מרגישים שהוא תקוע?
אתם מכירים את התחושה שאתם ממש עייפים ואתם לא רוצים ללכת לישון?
מכירים את התחושה שאתם שם בשביל כולם, אבל ברגע האמת אף אחד לא שם בשבילכם?
מכירים את זה שאתם מתגעגעים למישהו כל כך הרבה שזה כבר כואב?