17 תשובות
שואל השאלה:
נגד הרפורמה זה ביבי?
אנונימית
שואל השאלה:
אז שמאלנים עם נגד הרפורמה וימנים בעדה נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא בדיוק?
אנונימית
הרוב המוחלט של הימנים בעד הרפורמה.
שואל השאלה:
אז לא הבנתי ימנים בעד רפורמה ושמאלנים נגד ?
אנונימית
הימניים החזקים תומכים ברפורמה, הימניים שנוטים לשמאל, ושמאלנים מתנגדים לרפורמה.
שואל השאלה:
אז כאילו יש ימנים נגד הרפורמה ושמאלנים בעד?
אנונימית
לא. זה לא קשור אליהם...

ככה התקשורת מיסגרה את האירוע, כי נוח לפלג ולהסית.
אני בעד הרפורמה ואני בכלל שמאלני.
שואל השאלה:
זתומרת שמאלני שכן רוצה שינוי כן?
אנונימית
בוודאי. שינויים יכולים להגיע גם מהימין. ברגע שנבין שאין כזה דבר "טוב ורע" בשמאל וימין... וטיnטום הקיים בשני הצדדים יש לגנות אותו - מצבנו יתחיל להשתפר.
שואל השאלה:
אבל עדיין לא הצלחתי להבין את ההסברים שלכם
אנונימית
שואל השאלה:
רגע ביבי בעד הרפורמה או נגד?
אנונימית
ביבי בעד הרפורמה, אבל הוא רוצה להגיע להסכמות עם כל הציבור.

כרגע מתנגדי הרפורמה הקיצוניים מסרבים להידברות.
שואל השאלה:
עכשיו הבנתי תודה רבה לכל העונים 3>>>
אנונימית
מתנגדי המהפכה אלה אנשים עם מוח
לתומכים אין
אנונימי
אני לא יודע כמה אני עוד אחזור על זה אבל

מאוד מאוד חשוב להבין שהרפורמה זה לא עניין פוליטי
לא עניין של ימין ושמאל
יש הרבה ימנים שמתנגדים והרבה שמאלנים שתומכים
זה פשוט עניין מדיני, קיומי של המדינה שלנו...
אז אם את מצדדת בסכסוך הישראלי פלסטיני בימין לא בהכרח אומר שאת תומכת ברפורמה...
כי זה לא עניין פוליטי

מקווה שעזרתי