6 תשובות
לא
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
כדי להיות טייס צריך לעבור הכשרה של טייס
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אפשר לבקש מיון לטיס
אנונימי
אפשר אבל זה תלוי כמה זמן אתה בתפקיד וזה כמעט בלתי אפשרי
אנונימי
זה אומר לעשות המון מיונים וגיבוש ותכלס הצבא מעדיף לבזבז מיונים כאלה על מלשבים ולא על חיילים שכבר עברו הכשרה ויש להם כבר תפקיד
אנונימי