7 תשובות
לא אכפת לי רק שיבוא כבר החורף אנחנו כבר בנובמבר וחום איימים בחוץ מה נסגר
שואל השאלה:
על היום שאני מדבר עליו זה 15 ביום ו7 בלילה.. (בצפון) אני גר המרכז וקר לי עכשיו
אנונימי
לא חושבצ פעם החורף היה מגיע מהר עוד באוקטובר ובשעות היום חם לפחות בצפון
שואל השאלה:
^^^ איזה חום אימים אני במרכז וקר לי רצח עכשיו
אנונימי
כולי ציפיות
ממש לא
שנה שעברה זאת הייתה השנה הכי חמה בהיסטוריה אז מן הסתם שהטמפ יהיו יותר גבוהות
זה ממש הגיוני המעלות האלה והחורף אמור להגיע עכשיו
וואי הלוואי שלג שימשיך ככה עד לשלג