4 תשובות
כן. בגלל רמת הזיהום של כדור הארץ, כל מזג אוויר נהיה קיצוני יותר, גם חום וגם קור.
על מה אתה חןשב ולמה
כן
אנונימית
אני חושבת שכן, יהיה קיצוני הרבה יותר
באותו הנושא: